close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חדש, דרך מלוכה של מאור נוף

מערכת שורשכה אב, תשעח06/08/2018

מאור נוף בלהיט חדש- דרך מלוכה. מבט אחר על תשובה

תגיות:
בדרך כלל שירים העוסקים בתשובה, רואים אור במהלך חודש הרחמים והסליחות, מתוך מטרה לעורר אותנו כל פעם מחדש לעשות חשבון נפש על הקשר ביננו לבין אבינו שבשמיים בשנה החולפת. הרצון לעורר את התשובה דווקא מתוך שמחה, הובילה את הזמר והיוצר מאור נוף להוציא סינגל חדש, שישי במספר - 'דרך מלוכה', בו הוא ממשיך לשתף את הקהל בתהליך התשובה שעובר עליו, הפעם בלחן קצבי ושמח שמסתמן להיות להיט קיץ של תשובה.

מאור נוף (35) הוא בעל תשובה מזה שמונה שנים, לפני כשלוש שנים הוציא את סינגל הבכורה 'קראתי בכל לב' בו שיתף מלבטיו של בעל תשובה טרי ועל ההתמודדות. הסינגל הקודם 'אין עוד מלבדו' היווה סינגל המשך המלווה את דרכו לאורך השנים. את השיר 'דרך מלוכה', הוא מוציא כעת, כשהוא כבר בטוח במסלול הנכון של החיים ומסתכל לאחור בסיפוק בשמחה אל עבר הדרך הארוכה שעבר.

"להיות אתך, לאהוב אותך ורק בדרכך ללכת, דרך מלוכה" – מבקש מאור נוף מריבון העולמים, "ברחתי מהחושך ומצאתי את האור והיום אני יודע שאתה הדרך היחידה, וגם אם לפעמים קשה, רוצה לומר לך תודה". מדובר בסינגל שישי, פרי עטו של מאור נוף, שמוסיף ומבסס את מעמדו כאחד מהזמרים המובילים במוסיקה הים-תיכונית הדתית, תוך שהוא מופיע בשלל שמחות ואירועים לצד המשך ההקלטות לאלבום הבכורה, שצפוי לראות אור אי"ה בקרוב.




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה